Tarihçe

1949
Thermex 65 yılı aşkın bir süreden bu yana emin adımlarla ilerlediği yolunda, yerel üretici kimliğinden çıkarak, dünya çapında milyonlarca kişinin tanıdığı çok uluslu markalara sahip, uluslararası bir kurum haline gelmiştir.

Bu süreçte başta üretim teknolojileri, mühendislik yaklaşımları, yöneticilik biçimleri olmak üzere bir çok şey değişime uğramıştır. Değişmeyen iki şey Thermex’in uzmanlığı ve Thermex’in misyonu olmuştur. Thermex’in misyonu "Dünyanın dört bir tarafındaki insanlar için yüksek verimli ve konforlu ürünler üretmektir."
1949
1950
1960
1970
1980
1995
2007
2010
2015
2016
2017
2.Dünya Savaşı sonrası harabeye dönmüş olan İtalya bir kargaşa içerisindeydi. Ülkede hemen hemen hiçbir şey üretilemiyordu. Fakat, insanlarında her şeye ihtiyacı vardı. Çoğu fabrika üretebileceği her şeyi üretmeye çalışıyordu. Bir süre sonra fabrikalar pazar şartlarını dikkate alarak, başarı için tek bir ürüne odaklanmaya başladılar. Lorenzo Vasco’da böyle yaparak evsel ve endüstriyel termosifon ekipmanlarında uzmanlaştı.
İş Ortaklarımıza Özel